Heja ;d To mój new blog o tf ;dd Jestem Pull na tf paulaquxd oraz Pulusss :D dziwnie nie? xD Emm ...
A wiem! :D
Dobre piwo jest jak halny,
wzmaga poped seksualny,
nic niedziela tak kojaco,
jak browarek na stojąco,
tylko piwo chroni każdego,
od zepsucia moralnego.
Dobreee nie? xDDD ;33
Dubraaa mam 10 lateQ ( 21 lutego skończe ) ;3333
Tak wgl to koffam wszystko! I Ciebie też ! Tak ciebie ; * XDD Dobree... xD
I wierszyk na konieccc <33
-Kto ty jesteś?
-Pijak mały.
-Jaki znak twój?
-Trzy browary
-Gdzie ty mieszkasz?
-Pod ławeczką.
-Czym się bronisz?
-BUTELECZKĄ !
Szuperr :D
Dubra, dubra konić xd Wic buy xd
•A•P•A•R•A•T•_D•O_•B•A•N•I• ; * xd